En maar niet willen sneeuwen

Zonder categorie

Wordt dit het dan? Mijn sneeuwlandschap voor dit jaar? Slechts een zielig laagje bevroren mist dat is neergedwarreld…
(Ik krijg het beeld er nog steeds niet volledig op :(  500x333px )

 otorongo_7-copyweb-copy2.jpg

3 gedachtes over “En maar niet willen sneeuwen

  1. Je klinkt niet echt enthousiast over je opname, al vind ik die wel erg mooi hoor. Het gele bankje is zo’n dankbaar detail.

    Wat me wel opvalt, uw cadrage is recht, dus die haag is echt scheef geschoren!

  2. Het is dan ook een typisch Wetters beeld: de marginaliteit zit ‘em in de details. Ik vraag me wel af waar al die bankjes gebleven zijn, vroeger had je ze hier in alle kleuren.
    Ik vind het wel een tof beeld hoor, het is eerder het gebrek aan een dikke laag sneeuw -ze zet het hele land in rep en roer maaris o zo leuk voor de fotograaf- dat het enthousiasme tempert.

Geef een reactie

