Dagje Antwerpen

Zonder categorie

Vandaag was er een okkasiefotobeurs in Antwerpen: www.fotografiebeurs.be Niet echt veel soeps. Deze man dacht er anders over:)lens-hmm.jpg

Gelukkig was Vanfleteren zo vriendelijk om z’n foto’s nog wat langer te laten hangen zodat ik ook eens een kijkje kon gaan nemen.fotomus1.jpgfatomus2.jpg

Als ik zijn foto’s zag in de krant of andere media dacht ik steeds ‘jaja, portretten met weinig scherptediepte, zijn handelsmerk, blabla’, maar als je daar zo staat voor die gigantische prints denk je er wel anders over. Het was een verrassende tentoonstelling die je echt meevoert. Vooral de foto’s op de verste muur vertellen zó veel. Net een YouTube filmpje dat je in je hoofd afspeelt: de mensen die tegen de fotograaf hun hele leven vertellen, de sfeer en zelfs bijna de geur die je tegemoet komen.

(Er zit waarschijnlijk nog te veel examenstof in mijn hoofd want ik had er even niet op de ISO gelet, een hele dag op 800 dus… Maar sstt, niet doorvertellen.)

2 gedachtes over “Dagje Antwerpen

Geef een reactie

