Wachten

Zonder categorie

Donderdag is het de grote dag: jury. Er word nu nog volop gezwoegd, gezweet en gevloekt in de doka en in het digitaal printlokaal (vooral gevoelkt dan). Ondertussen ben ik al 4 uur aan het wachten om mijn digitale printopdracht te geven. Ik kan me dus maar beter met wat anders bezighouden. Hier een paar beelden die ik met mijn Fisheye camera heb genomen. Het is een eenvoudig ding, plastic en klein. Er zijn nog andere toestelletjes met 3 tot zelfs 9 lenzen. Leuke hebbedingetjes op www.lomography.com

spring-parijs-copy.jpg

lynntim-copy.jpggroep-parijs-copy.jpgpatrina-atomium-copy.jpg

2 gedachtes over “Wachten

Geef een reactie

