Martin Parr goes Louis Vitton

Zonder categorie

Nu ik net begon te denken dat de groten der aarde geen  commercieel werk aanvaarden kom ik dit tegen. Ik ga er toch nog geraken met mijn kalenderfotografie (en ‘onvoldoende’) :p. Toegeven: dit kan je onmogelijk onderbrengen onder klassieke reclamefotografie. De ‘kitcherige’ details die Parr zo goed weet te versterken met zijn flitslicht kom je niet tegen bij andere sjakosjen. Net als in zijn reportagefoto’s ligt de nadruk op het detail. Daarvoor moet je een goed oog hebben, een kritische kijk en vooral genieten. Ik ben fan!
Verdorie, waarom ontdek ik dat nu pas, hij heeft overlaatst een lezing gegeven in het Fotomuseum dacht ik…

thumb_beach_06.jpg

Geef een reactie

