Oe vettiger oe prettiger

Zonder categorie

“Zij goi uuk boij de Freddie gewiest? Ou kapselke is pecies etzelfsjte asj da voa moij” zei een Voil Janet met blonde krullen-pruik tegen mij. In mijn kapselke zat ondertussen al een paar kilo zaagsel en confetti. Daarna kon ik mij nog verwachten aan groene verf in mijn gezicht waardoor ik als ‘et groentsjen’ verder ging. Met een frikandel om ‘nekie ne vettige fotoo te moake’ op mijn lens, een tong in mijn oor en een lading welriekend water, maakte ik deze beelden in Aalst.

Eigenlijk wou ik wat beelden maken naast het evenement maar tussen zo een bende is dat nogal moeilijk. Ik heb me wat laten meeslepen.

Al bij al een leuke namiddag:)

carnaval_14-copy.jpg

carnaval_30-copy.jpg

carnaval_24-copy.jpg

carnaval_19-copy.jpg

carnaval_32-copy.jpg

2 gedachtes over “Oe vettiger oe prettiger

Geef een reactie

