Schaakmat?

Zonder categorie

In het zoeken van mijn eigen stijl, verdwaal ik. Na de jury wou ik het roer omgooien. Aleen weet ik niet naar welke kant. Het is alsof je ergens vastzit in niemandsland, mijn manier van fotograferen wil ik veranderen maar wat het moet worden is mij een raadsel. Bijgevolg maak ik geen goeie beelden meer zoals vroeger, noch zit er wat soeps tussen het ‘nieuwe’ werk. Het is een vreemd en frustrerend gevoel, dat vastzitten en niet weten welke kant uit.

3 gedachtes over “Schaakmat?

  1. je eigen stijl moet je nooit zoeken – die heb je en die ontwikkel je. ik heb ook 4 jaar academie gevolgd en geloof me – die tijd heb je nodig om inzicht te krijgen in je eigen gevoelens/keuzes/stijl.
    Je wil communiceren, daarvoor gebruik je beelden – over stijl hoef je niet in te zitten!

  2. ik vind ook dat je onmogelijk na anderhalf jaar fotograferen al een eigen stijl kan hebben. Ik ben er ook nog maar zo lang intensief mee bezig. De school verwacht wel meer persoonlijkheid en stijl in de beelden heb ik de indruk.

  3. ik ben nu een eerstejaars student fotografie aan de academie ook in gent. ik fotografeer al 3 jaar en half en denk dat ik geleidelijk aan ook al een eigen stijl begon te creeren. nu zeggen zij dat ik het roer helemaal moet omgooien. ik ben hiervan ook geschrokken. ik dacht dat hetnet goed was datje een eigen stijl krijgt. vele fotografen hebben ook al aan mij gezegd dat ik een goeie stijl heb en die moet verfijnen. nu zit ik net met hetzelfde probleem als jij. ik weet niet wat te doen,heb het gevoel dat ik mezef veraad en schiet nu slechtere beelden

Geef een reactie

