1000

Zonder categorie

Hoera, de kaap van de 1000 is overschreden! Hip:)

2 gedachtes over “1000

  1. hey eveline, bedankt voor je bezoekje aan mijn weblog – altijd aangenaam nieuwe gezichten te zien die hun mening geven (pos/neg)!

    Is wel via artur dat ik je blog gevonden heb want je had geen website gelinkt aan je commentaar!! doen en je zult snel aan 2000 zitten! :o)

    ik ga nu verder je site uitpluizen.
    Volgens artur zit je op KASK…academie Gent? afgestudeerd? dagonderwijs?

    groetjes en ik hou je blog in de gaten!

  2. Ja met die links is er soms wat vreemd aan de hand, ik ben ingelogd en als ik ergens een reactie plaats is het soms gelinkt aan mijn andere site. Heel vreemd maar ik heb ondertussen al vrede genomen met de kuren van PC’s.

Geef een reactie

