De zoete inval

Zonder categorie

Een vermoeiende eerste schooldag na de vakantie. Daarbij heb ik ook nog besloten iets aan mijn conditie te doen, nou ja een conditie te krijgen zeg maar… We (ik moet er niet aan denken alleen te gaan sporten aangezien ik het dan na enkele keren beu ben) hadden er een fitness uitgekozen en vandaag kregen we een initiatie. Het fietsen als opwarming was een peuleschil en na de eerste toestellen meende ik te kunnen zeggen dat het toch niet zo lastig was. Na twee uur moest ik mijn mening herzien. Maar we hadden er plezier in en de gedachte aan sport te hebben gedaan geeft je een goed gevoel, eens zien wat er morgen nog van dat gevoel zal overschieten…

Kom ik dus thuis, wil ik eens een kijkje nemen naar de reacties, en stomverbaasd zag ik staan ’17 awaiting moderation’. Het record is alweer gesneuveld: bijna 500 bezoekers vandaag (ok ik weet dat er blogs zijn met duizenden bezoekers per dag, maar het is toch al heel wat)! Bij deze dus ook bedankt aan alle bezoekers en vooral aan de mensen die een reactie nalieten, het is een echte stimulans:).

Een gedachte over “De zoete inval

Geef een reactie

