3D

Experiment

Het was de bedoeling even te herhalen wat we in de eerste les digitale beeldbewerking hadden geleerd, maar dat lukt niet zo. De bedoeling was een geel-groene foto (TL -licht) een normale kleur te geven met Channel mixer. Ik kan zo’n dingen achteraf alleen reporduceren als het stap voor stap mét prentje is uitgelegd.

Dus probeerde ik maar wat anders uit het boek The digital colour printing handbook (DALY, T.; Argentum; 2005), waar het wel in stapjes is beschreven. Ik heb geen speciaal brilletje dus wie er wel eentje in zijn bezit heeft, gelieve het even uit te testen. Het is mogelijk dat deze versie te klein is om het te kunnen zien (hoe je een grotere versie aan deze pagina linkt is computer-analfabeet-ik nog een raadsel.

 portfolio-47-copy.jpg

Het me steeds denken aan de eerste film die ik zag in 3D. Dat was in Disneyland en er kwamen een heleboel dingen op mij afgevolgen, ik vermoed dat het in zo’n bewegende space-cabine was dat wat van Star Wars moest voorstellen. Is er ook geen 3D film met Michael Jackson, of heb ik me dat ingebeeld?

4 gedachtes over “3D

  1. Hej!

    Waaauuuuw! Heel wat veranderd hier, sinds ik jouw blog de laatste keer gechekt had. Je hebt er echt een kunstwerkje van gemaakt!!

    En idd Jackson. Ik heb dat filmpje zelfs twee keer gezien (ik mocht niet mee met oudere broer en zus in de spaceshuttle wegens te klein:( ) en ik was doodsbang van die enge tentakels…:p

    He, en die steil dat komt wel in orde denk ik! En als het echt niet lukt kan je nog altijd gaan schrijven want dat lukt je ook aardig vind ik.

    groentels,
    Annelies

Geef een reactie

