Zelfportret

Experiment, portret

Omdat je de zoektocht naar wat je wil en wat je uit de fotografie wil halen ergens moet beginnen, deed ik dat bij mezelf. Een onderzoek met zelfportret. Al was het wel de bedoeling deze te beginnen met Hasselblad en flits, digitaal gluurt altijd om het hoekje… Dit is nog een poging om de channel mixel onder controle te krijgen, al is dit niet het resultaat dat ik zou moeten bekomen, het heeft wel wat. Een soort jaren ’60 ’70 sfeertje.

zelfportret-copy.jpg

3 gedachtes over “Zelfportret

  1. Tof dat je daar mee bezig bent! Recent heb ik mezelf ook voor de camera gezet om het idee ‘portret’ beter te begrijpen.

    Dit vind ik de mooiste van de 3. Het sfeertje (zoals je zelf zegt), de kleuren doen het helemaal voor mij.

Geef een reactie

