Zelfportret vervolg

Experiment, portret

zelfportret_1-copy.jpg

zelfportret_2-copy.jpg

6 gedachtes over “Zelfportret vervolg

  1. Apart…hoera gelukt! Geen klassieke beelden, geen oppervlakkigheid want daar zit veel van mezelf in (vooral in de onderste en die uit de vorige post).
    Toch blijft het ‘mijn ding’, ik begin heel erg van flits te houden en de frontaliteit/directheid word hierdoor nog versterkt.
    Toch vind ik het onderste portret meest geslaagd. Alles heeft zijn bedoeling, dit is wie ik ben. Om het in kernwoorden te omschrijven: drama, twijfel, passie, humor, directheid, soberheid (en tegelijk chaos), vrouwelijkheid.

  2. Dat scherpstellen is een beetje op goed geluk denk ik. Toen mijn moeder een kijkje kwam nemen heb ik haar voor de lens gezet, automatisch scherpgesteld en daarna de autofocus uitgeschakeld. Aan de hand van de vloertegels heb ik me daarna op dezelfde plaats gesteld.

Geef een reactie

