Grim

Muziek

Op Odegand, een jaarlijks muziekfestival op en rond de Genste wateren, leerde ik 4 jaar geleden (4 jaar geleden??!tjonge) Grim kennen. Ze spelen minimalistische muziek, toen covers van Erik Satie. Op een groot scherm werden kleurrijke, abstracte filmbeelden geprojecteerd. Het was zo rustgevend mooi. Als ik nu hun CD Take your seat beluister kan ik altijd mijn hoofd voor even leegmaken.

Ik was benieuwd naar nieuw werk en vond dit. Toch blijkbaar niet meer zo nieuw (2006). Deze keer nemen ze de Duits-Estse componist Arvo Pärt onder handen.

Een gedachte over “Grim

Geef een reactie

