Raadseltje

Zonder categorie

Soms kunnen die docenten toch vreemde uitspraken doen. “Jij fotografeert wel graag he?” zei Jasmin toen ik mijn Gemeenschap liet bespreken. Toen keek ik hem aan met wat waarschijnlijk mijn stomste smoel sinds lang moet geweest zijn. Ik ben er nog steeds niet uit wat ie er mee bedoelde. Je mag zo’n dingen ook nooit letterlijk opvatten, er zit altijd wel wat achter, zij het nu positief of niet.
Alleszins -na anderhalf jaar- nu fotografie al een behoorlijke passie is geworden zo’n vraag krijgen… je zou voor minder vreemd opkijken.

Een gedachte over “Raadseltje

Geef een reactie

