Petanque

eindwerk, fotografie, portret, Zonder categorie

Het moest er natuurlijk eens van komen: een dagje vrijmaken om de voorraad foto’s van het voorbije halve semester te photoshoppen. Er zal nog wel een dagje voor nodig zijn. Ik heb een hekel aan dat bandwerk. Dat doe ik mezelf natuurlijk wel aan, alles opstapelen en dan zit je er mee. Vreemd genoeg zorgen dit soort situaties er bij mij steeds voor dat ik me te pletter ga vervelen.

untitled-1-copykl.jpg

Klik hier voor een grotere versie

4 gedachtes over “Petanque

  1. Tja, er zijn leukere dingen in de wereld😉 Ben er hier in geslaagd de foto’s van op reis deze zomer pas in december te bekijken/selecteren/bewerken. Kwestie van het vakantiegevoel terug in huis te brengen.

Geef een reactie

