Het moet niet altijd fotografie zijn

Cultuur

…maar het heeft er wel mee te maken. Bij mijn speurtocht naar De Rechtvaardige Rechters kon ik fotomateriaal lenen van het heemkundig museum in Wetteren. Ik kreeg ook enkele cliché’s mee die ik graag eens wou afdrukken. Een afdrukje daarvan:24-03-2008-213034-copy.jpg

Het tekenen en schilderen is een beetje stilgevallen jammer genoeg. Aan de Tekenacademie van Wetteren kon ik al wat experimenteren met grafische technieken. De ontspannen sfeer van de tekenschool in het middelbaar miste ik. Het is niet hetzelfde in ons keuzeatelier Grafiek, maar ik kan nu toch een stukje nostalgie herbeleven.

Leerkracht Peter De Koninck, tevens ook een groot kunstenaar🙂, die me met grafiek in contact bracht stelt in april tentoon in Galerie Het Vijfde huis te Antwerpen. Even reclame maken:p.

le-grand-mystere-copy.jpg

Villa Lido van Peter De Koninck

3 gedachtes over “Het moet niet altijd fotografie zijn

  1. Dag Eveline, bedankt voor je aandacht. Ik zit nu in de laatste rechte aanloop naar de tentoonstelling. Ik wou dat het al de opening was, dan kan ik wat rust nemen… Ik heb al wat reacties gekregen op mijn uitnodigingen, de meeste persmappen zijn verstuurd, en ook vanuit die hoek komt er reactie. Ik hou je op de hoogte. Er komt ook een catalogus; Nog één ding : het afgebeelde werkje heet eigenlijk “Villa Lido” (le grand mystère”) is een andere tekening. Mijn naam begint ook met een “K”, dit om verwarring te voorkomen, want er zijn nog 2 andere kunstenaars, en hun naam begint met een “C”. Groetjes, P.

Geef een reactie

