Barst.

fotografie

Er zijn zo een paar mankementen die een fotograaf best kan missen. Met je zicht mag er alleszins niets misgaan. Daarnaast heb je ook nog je ledematen nodig, en dan liefst alle vier. Momenteel moet ik het zien te redden met eentje minder. Zaterdag heb ik nog maar eens kennisgemaakt met het Wetters asfalt en daarbij mijn been op twee plaatsen gebroken. Het was even Parijs-Roubaix in de Schoolstraat, alleen zonder het zachte gras om op te landen bij het uit de bocht vliegen.

Nog zes weken om alles af te werken, nog zes weken plaaster. Dat word fotograferen op krukken of vanuit een rolstoeltje…ik ben benieuwd. Laat die stress maar komen.

6 gedachtes over “Barst.

  1. Dag Eveline,

    Alvast veel beterschap met je gebroken ledemaat. Dat dit net moet gebeuren in de straat waar je fotografiecarriere gestart is. Nog veel succes toegewenst op de academie in Gent.

  2. Beste Eveline,
    Hou je sterk! Weet je, ik heb een goeie maand geleden zelf ook mijn ligamenten van mijn rechterknie gescheurd bij het inladen van werken voor nog een andere tentoonstelling (ik word oud!)
    Maar zoals je ziet, de tentoonstelling is er gekomen, hoewel ik na al dat gestress wel een terugslag gekregen heb… Ik weet niet of je nog tot in Antwerpen geraakt, ik zal je de catalogus opsturen, als troost… Veel beterschap, en spoedig herstel! Peter.

Geef een reactie

