GEZOCHT

eindwerk, portret

De eindsprint is nu volop bezig, iedereen maakt nu zo een beetje een lichte crisis door ten huize Academie. Of je werkt alles netjes af, of je moet helemaal opnieuw beginnen… Ik heb nog heel wat af te werken en ben daarom op zoek naar duivenmelkers in en rond Wetteren. Dus ken jer er, laat het mij weten!

8 gedachtes over “GEZOCHT

  1. Ik kan je helaas niet helpen maar vind het eigenlijk wel een boeiende onderwerp. Alvast een prachtige foto. Mooie symmetrie van de duiven en de man maakt de foto af.
    Alvast veel succes !!!

  2. één van de begrafenisondernemers in de benedenstraat was vroeger ook met duiven bezig meen ik me te herinneren, die op de linkse kant als je naar beneden rijdt :o)

  3. Dat is een prachtig onderwerp!! Ik denk dat je altijd wel een ja krijgt als je het ergens vraagt. Ik ben benieuwd naar het resultaat. Dit beeld is alvast een bijzonder mooie! Heb je inmiddels bij mijn feeds en blogroll toegevoegd. Succes met je studies!

Geef een reactie

