Verlossing

Op reis, Wel en wee

Mijn been begon zo stilaan te lijken op dat van een bosaap in hongersnood, mijn huid op uitgedroodge Sahara-grond maar nu kan het weer de aandacht en zorg, lucht en licht krijgen die het verdient. Na een extra tien dagen krukken lopen en twintig keer kiné zou ik van dat gemank moeten af zijn. Hèhè *zucht*.

Dat opent nu ook officieel de deurtjes naar Kangoeroeland! Twee weken in groep van Sydney tot Alice Springs touren, een weekje logeren bij een vriendin in Brisbane en een weekje Sydney gaan verkennen. Spannend, spannend…

Maar voor al dat leuks kan beginnen, examens.

6 gedachtes over “Verlossing

  1. @Pauline: Goed doet dat niet bepaald. Maar het is ook niet de hel waarop ik was op voorbereid: helse pijnen, alsof je voet weer duizend keer breekt, flauwvallen als je wil staan,… Alleen stoot ik nu overal tegenaan met mijn tenen. Of dat iets te maken heeft met de breuk valt te betwijfelen.

    @Ake: Is dat Lightroom dat je bedoelt? Ik moet dat dringend eens aanschaffen.

    @Dieter: Ja ik ben nu helemaal gewonnen voor Walibi. Waarom nog naar het buitenland gaan met zo’n geweldige attracties hier dichtbij?

  2. Eveline, neen, gewoon Photoshop… Ik bedoelde ‘light’ om aan te geven dat ik het beeld niet ‘platgeshopt’ had…
    Maar Lightroom is ook fantastisch om mee te werken, zeker als je een hele selectie beelden moet bewerken.

  3. eerst en vooral thx voor je bezoekje
    en ik ben zoal een beetje gaan piepen
    maa ik zie dat ge toch niet genoeg gervaikes hebt gegeten hé hahah anders was de beentje nu niet gebroken haha
    je hebt er hele mooie en originele dingen staan !
    veel succes met je examens!!!

Geef een reactie

