Apocalyps

Fotonieuws

De wereld gaat kapot! Ik wist het gewoon. De eco-mannetjes schreeuwen het al jaren van de daken, en ze hadden gelijk.
Dat milieu, daar geeft niemand een zier om, maar mijn arme lensje (jullie weten het nog wel), mijn 17-85mm die het begaf was al een aanzet, en nu mijn flitsers! Eerst gingen ze nog af als ze daar zin in hadden, nu geven ze geen kick meer.
En dat is nog niet alles, de rest van mijn fotomateriaal zal er ook moeten aan geloven. Het kijkvierkantje (of hoe je het ook mag noemen) van mijn Mamiya is opeens een paar lammellen armer waardoor het almaar terug dichtvalt.
Ook de batterijen van de draadloze muis ontploffen zomaar, al tot drie keer toe!
En dan gisteren -nu valt het niet meer te ontkennen- blaast ook de magnetron zijn laatste adem uit. Ok dat laatste heeft niets met fotografie te maken, maar een fotograaf moet ook eten he.

Tjonge jonge…alles wijst er gewoon op, nu begin ik pas echt bang te worden…

2 gedachtes over “Apocalyps

Geef een reactie

