Fata Morgana: het einde

Cultuur, fotografie, portret

Eindelijk! Wat een week zeg. Het is ongelofelijk hoe een tv-programma een hele gemeente zich een week lang kan laten engageren om zo iets decadents, iets nutteloos en spectaculair in elkaar te steken. Alle Wetteraars wouden absoluut alle vijf sterren in de wacht slepen en deden daarvoor soms de gekste dingen die ze anders van zichzelf nooit zouden verwacht hebben. Vanaf nu zijn we niet langer een gemeente maar een stad, ja een ‘vijfsterrenstad’!

Je mag nog zo anti-fata morgana zijn, als het in jouw gemeente plaatsvindt is het helemaal anders, en zeker wanneer je er zelf intensief aan meewerkt.

Ik ga maar eens een selectie maken in mijn 537 foto’s en mijn flickr-pagina opfrissen. Hier enkele beelden van vrijdag.

Boekentassen ophangen

Vlnr: Gerd, Tom en Tor

Jumpende ouders

Geena from a diffrent view

6 gedachtes over “Fata Morgana: het einde

  1. Mooie impressie, ik ben vooral benieuwd naar hoe jij de slotshow zaterdag hebt gezien (een stukje vanuit de hoogte heb ik gezien). En waar ik zaterdag was? Overal een beetje. Van half elf tot 12 op de mart, van 12 tot 1 op sint-jozef en vanaf dan tussen de meinigte (ik blijf een man van het volk hé ;-)).

Geef een reactie

