Alles komt goed

fotografie

Hoera! Na de plets in het gezicht eind juni en twee maand getwijfel is nu eindelijk de knoop doorgehakt. Ik ga naar de Karel de Grote Hogeschool in Antwerpen. Eigenlijk volg ik twee jaar tegelijk met een hele hoop vrijstellingen. Photoshop en frans uit het eerste én het tweede jaar, benieuwd wat dat gaat geven.
Het kot is ook in orde. Ik had op voorhand het internet afgezocht en een paar adresjes bekeken, toen ik door de gaatjes van een rolluik ‘te huur’ zag staan. Enkel ‘studentenstudio’ en een telefoonnummer, het was het proberen waard. En kijk, beter kon het eigenlijk moeilijk. Voor de andere studio die ze gisteren online zetten waren er na een half uur al 4 geïnteresseerden om een kijkje te komen nemen.
Nu alleen de kleur van de muren nog…

10 gedachtes over “Alles komt goed

  1. Wel, op de procclamatie vielen er twee namen: Karel de Grote en Narafi. Ik heb vergeleken en Narafi lijkt me veel te technisch en chemie, fysica en al die hutsekluts ligt mij totaal niet, om nog maar te zwijgen van Duits. Ik ben gaan kijken in Antwerpen, ik ben er heel goed ontvangen, heb de werkruimten gezien en de opdrachten en dit lijkt mij de beste keuze. Bovendien kan je stage doen in het buitenland en krijg je les in video en grafisch ontwerp.
    Het zal een aanpassing zijn, komende van Gent maar ik ben er zeker van dat Antwerpen mij zal bevallen.

Geef een reactie

