Photokina

fotografie, Fotonieuws

Het academiejaar is nog geen week bezig en ons eerste schooluitstapje zit er al op. Photokina in Keulen is een gigantische fotobeurs waar je alles wat je maar kan bedenken dat met fotografie te maken heeft vindt. Althans, de foldertjes ervan.
Eerst en vooral wou ik Canon gaan zoeken (veel zoeken is er niet aan, het staat gewoon pal voor je als je binnekomt) en de 5D eens testen, maar dat denken natuurlijk ALLE Canon gebruikers waardoor er eigenlijk al geen doorkomen meer aan was.
Bij Sigma had ik meer geluk. Een 10mm op mijn 400D:

Stilleven zonder eerst zelf uren in de studio te zitten prutsen met lampjes.

Lomography Lounge

Uiteindelijk naar huis gegaan met een paar kilo foldertjes en een buil op mijn hoofd als gevolg van een rondvliegende Junglespeed-totem…

3 gedachtes over “Photokina

  1. Lol, junglespeed is so much fun! Maar als je met een houtem totem speelt kunnen er brokken vallen!

    Ook lomography fan?
    Ik moet hier zeker terugkomen op je blog!😉

  2. Ik ben dit jaar voor het eerst naar Photokina geweest. Het was overweldigend. En terwijl iedereen op zijn/haar blog ‘klaagt’ dat ze de 5D Mark II niet hebben kunnen uitproberen, heb ik een verkoper aangesproken die daar rondliep en hij had er eentje vast, makkelijk, zo moest ik niet drummen aan de toonbank tussen al die andere geïnteresseerden🙂

Geef een reactie

