Modellen gezocht!

portret

Dat heb je dan als je in Antwerpen naar school gaat en al je mogelijke modellen zitten in Gent en omstreken, niemand wil naar Antwerpen komen.
Ik moet nog één studio-opdracht portret doen voor school. Daarvoor heb één of twee modellen nodig met lang haar (of halflang). Het word iets met witte lakens die rond het model worden gewikkeld.
Bij deze wil ik een oproep doen aan mensen, maximum 30 jaar, om model te komen staan🙂. De studio bevindt zich op Linkeroever en ik kan er op dinsdag en woensdag in. Veel tijd is er niet meer: dinsdag 4-11, woensdag 5-11 vanaf 10.30u en woensdag 12-11.
Voel je je geroepen, laat iets weten! eveline.boone@scarlet.be

13 gedachtes over “Modellen gezocht!

  1. Bedankt voor de reacties allemaal:) Uiteindelijk is het niet meer nodig geweest.
    Het is vrij druk geweest en het is nog niet helemaal gekalmeerd. Nu moeten de beelden nog geprint worden natuulijk… En aangezien iedereen dat op hetzelfde moment schikt te doen loopt dat ook niet bepaald van een leien dakje.
    Later dus terug meer actie op deze blog!

      1. hej hej hierbij zou ik graag model willen staan. voor meer info kunt u me een mailtje sturen

        groetjes kirsten peterse

  2. Hallo ik ben daphne 13 jaar,,
    Ik zou het zuper vinden als ik een fotoshoot zou krijgen!
    ik heb er 2 gehad en langzame hand wil ik een model worden,
    maar dat zal nog lang duuren want ik ben 13 jaar,
    Ik hoop dat ik een fotoshoot mag hebben
    Mijn ouders vonden het een leuk idee
    en ze vinden dat ik de uitstraling voor heb ,
    Uw kunt zelf op mijn hyves kijken staat bovenaan!
    dankuwel!!

Geef een reactie

