Einde module 1

fotografie, portret, Studio

We hadden 8 weken om onze eerste opdracht portret af te werken en dat zit er nu op. Volgende week gaan we met z’n allen gezellig naar de jury. Spannend wel want ik heb geen idee hoe dat gaat zijn. Zijn de criteria anders dan in Gent, geven ze persoonlijke kritiek, zijn ze streng,…?

Hier nog enkele portretjes

_mg_1072-copy3-copy

Groepsportret

bus-tweede-keer-copyluc-vogels-copy

Portret in werk- en woonomgeving

steffi1-copy

steffi2

Vrij studioportret

En nu op naar de module Publiciteit!

8 gedachtes over “Einde module 1

  1. Het is gedaan, nu gewoon afwachten tot bij de jury. Ben ook benieuwd hoe dat dit jaar te werk gaat zijn, we zullen wel zien!

    Dus jij speelt keyboard?! Hoe lang al?!😀

    Ik vind het goed dat je voor die verticale foto met de vogels bent gebleven, die is echt goed!

    Het laatste, vrij portret … dat is een ander meisje dan toen op de grond of is zij dat?!

    Ik zal voor u duimen!🙂

  2. Ja dat keybord…goh al lang ze:) En ik voorspel dat ons banddje ook heel veel succes gaat hebben!
    Dat laatste portret is idd een ander meisje, zou wel een heel sterke gedaanteverwisseling zijn he.

    @Britt: dank je, dat is ook mijn favoriet (en zowat die van iedereen denk ik)

  3. Mooi hoor maar bij die eerste vind ik het vreemd dat je zo veel aandacht besteed aan de linkerkant (deuren mooi opengezet) maar dan rechts een stuk ladder laat staan.
    Ik vind persoonlijk de tweede de beste (vrije tijd-werk).

Geef een reactie

