Shoes

fotografie, Studio

De module portret is goed afgelopen, 12/20. Dat is eigenlijk nog vrij goed, ik had minder verwacht omdat er ziegenlijk maar één echt goed beeld tussen zat.

Maar nu dus publiciteit. Ingrid Deuss kwam de inleiding geven voor deze module. Ze gaf ons ook de opdracht een reclamebeeld voor schoenen te maken. Leuk leuk leuk. Bij Sacha mocht ik een hip paar schoenen lenen en dit is zowat het resultaat. Welke is jullie favoriet?_mg_2571-copy-copyblog

_mg_2544-copy-copyblog

_mg_2585-copy-copyblog1

12 gedachtes over “Shoes

  1. Persoonlijke mening: nummer twee. De blote teentjes maken het erg sensueel.🙂

    Objectieve mening: (omdat niet iedereen blote teentjes opwindend zal vinden) nummer drie.

  2. Als het voor een reclamecampagne is, moeten de schoenen in het middelpunt staan en in dat geval zou ik kiezen voor foto 2. 3 is ook ok, maar vind ik te gewoontjes. 1 staan de schoenen niet centraal genoeg.

  3. Foto twee!
    De eerste is teveel een totaalbeeld om een reclame te zijn voor de schoenen, en drie is inderdaad te gewoontjes zoals Kim zegt.🙂

  4. 1 vindt ik een hele mooie foto, maar inderdaad teveel totaalbeeld.
    3 ook mooi, maar te vanzelfsprekend.
    2 Waar Jan de teentjes sensueel vindt, komt dat gevoel bij mij helemaal niet over.

    Ik weet het dus niet. 2, zou ik zeggen, maar dan zonder tenen.

  5. ik vind een en twee. Ik vind het niet erg dat de eerste teveel een totaalbeeld is, dat zie je steeds meer als het over schoenenreclame gaat. Maar nummer twee zou ik toch bovenaan zetten, want die focust toch mee rop de schoen, de foto is mooi van compositie en nummer drie is niet nieuw. Ik zag zo’n foto al veel keer…

Geef een reactie

