Waterproof mascara

fotografie, portret, Studio

mascara-blog

Nog een opdrachtje voor school: cosmeticaproduct met model met als thema één van de vier oerelementen. Deze was vooral heel leuk om te maken, met water gooien in de studio, het is ook eens wat anders.
Ik weet niet of het mascara-aspect goed genoeg overkomt omdat de foto niet echt close is opgenomen. Met de tekst heb ik wat zitten sukkelen qua kleur, lettertype, grootte enz. Suggesties zijn welkom.

5 gedachtes over “Waterproof mascara

  1. Misschien kan je de tekst meer bij het productplaatje zetten. Verder vind ik het wel goed. Wel een uitdaging dat je geen close-up gekozen hebt maar de wimpers zijn voldoende goed zichtbaar. Mooi uitgevoerd.

  2. tja, Eveline, ik heb al mooiere dingen van je gezien…
    De tekst vind ik niet denderend, ’t heeft een tijd geduurd tegen ik zag dat er effectief tekst stond.
    Misschien is dit persoonlijk maar de blur op de handen is iets te zwaar, het vloekt met het gezicht dat dan weer héél scherp is (wat wel nodig is voor de ogen te accentueren)
    Het idee daarentegen is heel goed gevonden…

    Tja, je weet dat ik bij jou geen hand voor m’n mond hou, maar om het goed te maken mag je nog eens een straffe koffie komen drinken🙂

Geef een reactie

