Embracing Franki

fotografie, Muziek

embracing-franki

Gisteren mocht ik in de Vooruit de CD-voorstelling van Embracing Franki fotograferen. Eigenlijk is concertfotografie nieuw voor mij maar met het juiste materiaal lukt dat wel. Met mijn 400D was het vechten tegen de ruis. Gelukkig had ik mijn 50mm lens 1.8.
Concertfotografie: voor herhaling vatbaar.

(Er volgen nog beelden maar eerst een beetje studeren)

9 gedachtes over “Embracing Franki

  1. Ik heb al een paar keer opgemerkt hoe mensen (al dan niet proffesionele persfotografen) steeds naar concerten gaan met een telelens. Zullen die toch ook veel (meer) ruis hebben?
    Prachtige foto.

    1. Hangt natuurlijk af van de lichtsterkte bij die lens dat ze gebruiken. Zeker een 50mm niet onderschatten, of een vaste lichtsterke lens in het algemeen. Doet je ook nadenken over invullen van kadrering.

  2. Ik vind dit een zeer geslaagde poging voor zo weinig ervaring te hebben met concertfotografie!

    @Stef: Vaak heb je echt wel een telelens nodig tijdens concerten. Een f2.8 is dan een mooie oplossing.

  3. Schoone foto! ik was op dat concert !
    Op zijn kostuum zie je glittersterretjes! geen roos hoor..live waren die te zien over gans zijn kostuum.

Geef een reactie

