Fashion

Zonder categorie

De laatste module van het jaar, mode. Voor mij de leukste en de meest leerrijke ook. Voor deze opdracht kregen we professionele modellen, en visagistes. De foto’s zullen te zien zijn in Stitch!

_MG_9420 copykl

_MG_9441 copyjk

_MG_9572 copkly

7 gedachtes over “Fashion

  1. Ik zag in mijn RSS dit bericht staan. En ik zag de foto’s alleen en dacht eigenlijk direct dat jij dit gemaakt zou hebben. Ik weet eigenlijk niet waarom, gek is dat soms hé.
    Ik vind het wel wat hebben, mooi hoor! Vooral echt apart!

  2. Sterke reeks! Toch iets bijgeleerd dit jaar op school dan, werken met lichten, of misschien kende je dat al?! Ik kan er nog steeds geen knijt van! My oh my … Goeien bal Eveline!

Geef een reactie

