Shiny

fotografie

De bedoeling was dat de shoot zou gaan over ‘de mythe van Midas’. Die koning die wat hij aanraakte in goud veranderde. Na het eerste beeld ben ik het zilveren hand een beetje uit het oog verloren maar door de kledij, het licht en de juwelen vind ik het shiny-gehalte toch nog hoog genoeg.

Een toffe dag met leuke mensen en mooi weer!

Modellen: Maaike Misseleyn en Veerle Frissen
MUA: Julie Motoi
Kapsels: Nadine Baert
Juwelen: Claire’s
Kledij: H&M
Schoenen: Sacha
Fotografie: Mezelf

cover klein

Cover

openingsbeeld klein

Openingsbeeld

los 1 klein

Linkerpagina

los 2 klein

Rechterpagina

_MG_2584 copy

Spread

5 gedachtes over “Shiny

  1. Ik leg niet direct de link met het verhaal van de koning, maar ik vind het toch wel een geslaagd resultaat. Vooral de laatste vind ik in totaal wel erg leuk geworden. Zeker complimenten naar Nadine Baert!

  2. ik legde ook niet direct de link met koning midas, maar dat hoeft ook voor mij niet echt.

    koning midas dat was trouwens ook de koning met ezelsoren. Zo geraakte die volgens mij van zijn vloek/wens af: hij kreeg er ezelsoren voor in de plaats

Geef een reactie

