Blind

fotografie, mode, Studio

florence1 kl

florence2 kl

florence4 kl

florence7 kl

Dit is een deel uit de collectie die Charlotte Pringels maakte. Ze is studente mode in het tweede jaar aan de Modeacademie Antwerpen.
Prachtige kleren, een supergoed model en een al even goede visagiste (Magali Joret) maakten het een geslaagde shoot.
Ik moet zeggen, ik ben eigenlijk wel gebeten door modefotografie, laat maar komen die shoots!

9 gedachtes over “Blind

  1. BTW de kleren zijn toch echt super 🙂 en ik ken niet echt een fotograaf die een assistent zoekt ergens in het zuiden 😉

    maar moest ik iets horen ik laat het je weten 😉 maar je bent zo al goe bezig dus gaaaaaaaaaan ervoor é !
    xx

  2. Hoi,
    wat je wilde weergeven is gelukt, zeer belangrijk.
    moeilijk te uiten of te tonen aan mensen wat je bedoeld, dus als dat je lukt ben je professioneel bezig.
    groetjes
    Laetitia

Geef een reactie

