Fin

Zonder categorie

Het einde nadert, in juni ben ik afgestudeerd. Ik ben er nog niet maar toch heerst er al een hele tijd een einde-gevoel. Maar er moet nog zo veel gedaan worden, zo tegenstrijdig.

Vooral mijn stageplaats, promotor en eindwerk, dat is een chaos. Het ligt nu vast: ik ga naar Finland voor een dikke drie maand. Ik ga er stage doen en mijn eindwerk maken. Een promotor moet ik nog zoeken een onderwerp moet ik nog uitwerken.  De twee houden liefst verband qua stijl natuurlijk. Maar wat voor stijl?

Wat is mijn stijl? Ben ik de reportagefotograaf van op het KASK waar je opdrachten zo vrij als het maar kon interpreteerde? Of de studiofotograaf van KdG die technisch alles volgens de regeltjes doet en zich aan de opdracht houdt?

Uiteindelijk is het schipperen tussen de twee, maar de tijd ontbreekt om er echt werk van te maken, om een ontwikkeling door te maken. Dat hoop ik in Finland ergens te vinden, onder een dik pak sneeuw misschien of in de ijspegels die aan mijn oren gaan hangen (o help :p).

Maar ondertussen dus, denk denk denk…

Aino Huvio is een Finse fotografe die alvast voor inspiratie zorgt:

http://www.ainohuovio.com/

 

Geef een reactie

