Eerste Fin-foto’s

Zonder categorie

Meer hier

3 gedachtes over “Eerste Fin-foto’s

  1. Hallo Eveline,
    Stuur me je adres door dan kan ik je een kaartje opsturen zodat je niet hoeft te schilderen.
    Pieter loopt mee in de karnaval als losse groep. Ik heb hem op TV gezien, aangezien het slechte weer ben ik maar thuisgebleven
    Ik mag rond 12u de kar nu (zonder drank) gaan halen en wacht dan af wanneer ze bellen om nog 2 keer de rit te doen naar Aalst.
    Het sneeuwt hier en erg glad.
    Vele groetjes Lutg

Geef een reactie

