Eindejaarstentoonstelling

Zonder categorie

Hier ben ik weer! Terug in België, met Finland nog in de haren. Ook die Finse blog heb ik laten verwateren de laatste maanden. Maar what is done is done, het kriebelt om meer te schrijven maar de kriebel op gang krijgen is wat anders. Ik heb wat kunnen genieten van welverdiende luiheid (terwijl anderen thesissen en blokken) maar nu is het weg coach en weg potato.

Allereerst komt er een tentoonstelling aan, namelijk LOCO 2010 ! Van 25 t.e.m. 27 juni zijn onze eindwerken te bezichtigen  op campus Linkeroever (Louis Frarynlaan 30, Antwerpen). Na het gefeest en het ge-afstudeer is het tijd om een job te vinden, liefst niet als taxichauffeur.

Gelukkig moet ik nog niet metteen de echte wereld in want vanaf september ben ik te vinden in industriegebied, daar heeft Artevelde toch wel een campus voor Grafisch Ontwerp neergeplant zeker. Als het geen rare campussen zijn, dan moet ik ze niet, dus dat komt vast goed.

Maar eerst: allemaal naar LOCO!

Geef een reactie

